30, 31 december 2016 en 1 januari 2017 - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu 30, 31 december 2016 en 1 januari 2017 - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

30, 31 december 2016 en 1 januari 2017

Blijf op de hoogte en volg Paulien

02 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

Op 30 december 2016 vertrokken we, vanuit een koud Ruurlo, richting Schiphol. Leo en Marga Romijn brachten ons weg. Dank je wel nog daarvoor, het was gezellig!
Het vliegtuig richting Dubai (Airbus 380) vertrok om 22.00 uur, precies op tijd.
Deze vlucht duurde een uur langer dan gepland omdat we niet konden landen vanwege mist. We hoopten nog even dat we daardoor sneller door konden naar Auckland maar deze stop werd i.p.v. de geplande twee en half uur, 6 en half uur!
De vlucht van 16 en half uur verliep verder prima. Van de jaarwisseling hebben we niets gemerkt.
Door de vertraging in Dubai misten we de binnenlandse vlucht van kwart over twee naar New Plymouth.
Gelukkig konden we mee met een vlucht later. Andrew, bedankt voor het regelen!
Om 6 uur werden we opgehaald door Annie, Johan, Lisa, Joel, Amy en Hayley. Wat was het geweldig leuk om elkaar weer te zien!

• 04 Januari 2017 - 23:31

Harrie En Hermien Pierik:

Bart en Paulien wij wensen jullie een hele fijne vakantie en natuurlijk een gelukkig en een gezond 2017
    groetjes Harrie en Hermien

• 06 Januari 2017 - 13:44

Ria:

Hallo Paulien en Bart,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Nieuw-Zeeland. We hopen dat jullie een hele fijne tijd zullen hebben in dit prachtige land. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Veel groetjes aan iedereen, Jeroen, Harry en Ria