5 en 6 Januari 2017. - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu 5 en 6 Januari 2017. - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

5 en 6 Januari 2017.

Blijf op de hoogte en volg Paulien

12 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

Het is donderdag 5 januari mooi weer en we gaan naar de berg Taranaki, ongeveer 60 km. vanaf Waitara.
We hadden veel geluk want toen we wegreden zat de top van de berg nog in de wolken.
Toen we begonnen aan onze wandeling was de hele berg goed te zien! We liepen eerst naar het skiveld en daarna nog een deel van "de tocht om de berg"
Het was een prachtige dag.
Toen we thuiskwamen hadden we een uitnodiging om op bezoek te komen bij Ian en Doreen Vickers. Vrienden van Annie en Johan.
We hebben hun ontzettend grote tuin met veel verschillende fruitbomen bekeken en daarna heel gezellig bijgepraat.

Vrijdag 6 januari gingen we met Lisa, Amy en Hayley naar New Plymouth voor een wandeling, de Coastal Walkway.
Ook nog met z'n allen in een "fietskarretje" Dat was lachen!
Op de terugweg aardbeien geplukt, wat een "joekels" en wat smaakten ze lekker. We konden niet laten om er tijdens het plukken al vast een paar te proeven!
's Avonds eerst de koffer gepakt want op zaterdagochtend beginnen we aan een rondreis door het Noordereiland. Dat koffers pakken was zo gebeurd en we hebben samen met Annie en Johan nog lekker wat gedronken!

• 13 Januari 2017 - 09:52

LenM:

Ha genieters,
    Wat een prachtige foto's en leuke verhalen. Beter weer dan hier, we zitten in de sneeuw!
    Nog een hele mooie voortzetting.
    Gr. Lleo en Marga xx