9 Januari 2017 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu 9 Januari 2017 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

9 Januari 2017

Blijf op de hoogte en volg Paulien

14 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Om 9 uur vertrokken vanuit Turangi. Eerst naar Taupo om te kijken of Josefien en Harrie Leusink thuis zijn, het was inmiddels wel koffietijd!
Helaas, ze waren er niet.
Toen door naar "The Craters of the Moon", een gebied met heel veel geisers.
Net voor de middag reden we naar "Orakei Korako", Hidden Valley, waar we met een bootje naar toe moesten. Een grote geothermische bezienswaardigheid, wat indrukwekkend!
Van daar uit nog een uur rijden naar Rotorua, daar gingen we naar "Whakarewarewa, een Maori Village, hier zag je veel van de geschiedenis van de Maori's. Vanuit dit dorpje had je ook zicht op de grootste geiser van Nieuw-Zeeland, "te Pui".
Om zes uur kwamen we aan in Sally"s BenB, in de wijk Matua, aan de rand van Tauranga.

• 15 Januari 2017 - 01:57

LenM:

Ha Paulien en Bart,
    Wat leuk om jullie verhalen weer te lezen en bijbehorende foto's te zien. Apart en mooi landschap!
    En Bart jij zou zo tussen de Maoris passen, zelfde houding maar iets andere kleur kleding!
    Paulien nog bedankt voor je belletje/felicitatie, vond ik heel bijzonder en erg leuk!
    Nog een zeer aangename voortzetting, geniet er intens van!
    Hgrtn, Leo en Marga xx