18 en 19 Januari 2017 - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu 18 en 19 Januari 2017 - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

18 en 19 Januari 2017

Blijf op de hoogte en volg Paulien

20 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Waitara

Op woensdag 18 januari om half 11 vertrokken uit Auckland voor de terugreis naar Waitara.
Onderweg een paar keer gestopt voor het maken van wat foto's en een picknick bij de Waitomo Caves.
Om half 5 waren we weer "thuis". Zo voelde het!
Heel veel bijgepraat en 's avonds samen de foto's bekeken.

19 Januari, na het ontbijt werd het tijd om wat "te doen voor de kost" in deze super BenB!
Bart heeft Johan geholpen met wat klusjes in de schuur, en de bougainville gesnoeid. We hebben samen wat in de tuin gedaan, dat is geen straf met dat prachtige weer! We hebben er van genoten.
Aan het eind van de middag nog lekker even naar het strand. Het waaide hard, de zee was ruw. Heel mooi voor de surfers en mooi voor ons om naar hen te kijken!

• 20 Januari 2017 - 09:40

Manon:

Foto 10, wat een plaatje!

• 20 Januari 2017 - 17:09

Marga:

Prachtige foto's weer, heerlijk zomer! En lekker gebruind! Straks vol vitamines en geweldige herinneringen weer naar Ruurlo.
    Grtjes LenM