12 en 13 Januari 2017 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu 12 en 13 Januari 2017 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

12 en 13 Januari 2017

Blijf op de hoogte en volg Paulien

15 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Na het ontbijt, op het balkon bij Debbie, op weg naar de Cathedral Cove.
We hebben wandelingen gemaakt bij de verschillende baaien. Sommige heel pittig vanwege de warmte, het was ongeveer 27 graden, maar ontzettend mooi! Wat hebben we genoten.
In de middag geluncht in onze BenB, daarna weer op pad naar de Flaxmill Beach en Shakespeare Cliff. We moesten eerst met de ferry, maar dit was het zeker waard!

Vrijdag de 13e vertrokken we weer uit het mooie Whitianga.
Onderweg begon het te regenen, dit bleef zo. Daardoor verder niet zo veel van de Coromandel gezien.
Later in de middag werd het gelukkig weer droog en hebbben we nog een hele mooi tocht gelopen in het Wendersholm National Park.
Toen we aankwamen in Mangawhai scheen de zon. We werden hier hartelijk ontvangen door Stewart en Linda.

• 16 Januari 2017 - 14:48

Marga:

Hoihoi,
    Het ziet er weer, of eigenlijk nog steeds, geweldig mooi uit, prachtige plaatjes! Jullie wandelen veel, heerlijk!
    Het is hier nog steeds echt winters, dus wat het weer betreft kan je daar beter zijn en blijven.
    Geniet nog heerlijk verder samen! Wij krijgen toch ook wel weer veel zin om er op uit te trekken....
    Grtjes, Leo en Marga xx

• 16 Januari 2017 - 22:51

Kluk Hermien:

hallo luitjes prachtige opnamens geniet er nog van deze week
    goeie reis terug we zien elkaar de 18 de groeten ons