14 januari 2017 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu 14 januari 2017 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

14 januari 2017

Blijf op de hoogte en volg Paulien

16 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Zaterdagmorgen afscheid genomen van Linda en Stewart. Het was prachtig weer, 26 graden, daarom begonnen we de dag met een wandeling naar en over de Mangawhai Cliffs, terug over het strand. Deze tocht was niet mogelijk bij high tide en het was inderdaad nog even spannend. Veel geklauter over rotsen aan het strand. Een pittige maar zeer mooie tocht!

Na de lunch in Waipu Cove verder richting Cable Bay.
Onderweg hebben we gebruik gemaakt van de beroemde Hundert Wasser Toiletten. Frederik Hundertwasser, de Oostenrijkse kunstenaar, heeft jaren in Nieuw-Zeeland gewoond, was er helemaal gek van! Hij heeft als dank, voor de stad Kawa Kawa, deze toiletten in zijn stijl ontworpen.

Om 7 uur kwamen we aan in een wel heel bijzondere BenB, van Anna en Jack.
Wat een geweldige plek, het huis ligt heel hoog met prachtig uitzicht over Cable Bay. En wat een vriendelijke mensen weer!
Samen, bij hen op het balkon, nog wijn en bier gedronken.